Reklamační formulář

Jak uplatnit reklamaci zboží a jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží:

Nikdo není dokonalý i u nás se může stát, že zboží není zasláno podle objednávky (něco chybí nebo přebývá), nevyhovuje požadavkům, má v sobě vadu kvůli které zboží nemůžete používat. Moc nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci alespoň co nejvíce zjednodušit. Reklamaci většinou vyřídíme do 2–3 pracovních dnů.

Rozhodněte se, co se týká Vás a podle toho zašlete potřebné informace:

- reklamace zboží  Pokud v době 24 měsíců od nákupu dojde k vadě zboží, máte nárok na opravu/ výměnu zboží, pokud je stále v nabídce. Zásilku necháme vyzvednout službou GLS, zboží stačí zabalit. Vyplňte požadované údaje níže a zašlete na e-mail info@moje-lekarnicka.cz.

- vrácení zboží do 14-ti dnů od zakoupení  Pokud chcete zboží vrátit, zašlete zboží nepoškozené a nepoužité (položte si otázku, zda bude možné zboží nadále nabízet jako nové). V případě přijetí vráceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží a to bankovním převodem (většinou 5-7 dnů). Vyplňte požadované údaje níže a zašlete na e-mail info@moje-lekarnicka.cz. 

POZOR: Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata. V případě reklamace i vrácení zásilky zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zboží by mělo být kompletní, čisté a s doklady pro řádnou reklamaci.

Za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit:

- zboží bylo užíváno k jiným účelům než je určeno
- zboží bylo poškozeno běžným užíváním a opotřebením
- zboží mělo vady, o kterých zákazník věděl při koupi
- byla-li u zboží kvůli vadě snížena cena
- není dostatečně prokázán nákup
- vypršela zákonná lhůta
- zboží bylo poškozeno během přepravy a přesto byla zásilka převzata od přepravce bez výhrad nebo včas nenahlášeno poškození
- jedná se o sterilní zboží, hygienické zboží, jednorázové zboží

Reklamační formulář - informace, které potřebujeme vědět:

Číslo faktury/objednávky:
Popis závady:
Adresa spotřebitele pro vyzvednutí zásilky: (pokud se liší od původní adresy z objednávky)
Email: (pokud se liší od původní adresy z objednávky)
Telefon: (pokud se liší od původní adresy z objednávky)
Číslo účtu: 
Jak chcete vadu řešit:  (vyberte jednu variantu)
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy